Strona główna
Rankingi
Ostatnia sztuka
 
Szukaj

Logowanie
 
E-mail: 
Hasło: 
Przypomnienie hasła
Nowe konto
Zapisz się na newsletter!
 
   Etniko - dla Pań
 
Bluzki
Swetry
Sukienki
Poncha
Czapki
 
   Etniko - dla Panów
 
Swetry
Kamizelki
Szale
Komplet: czapka i rękawiczki
 
   Etniko - unisex
 
Szale
 
Waluta
 



 

"LOGO" czy może "NO LOGO"?

 

 

To dylemat współczesnego konsumenta, który waha się między kontestowaniem marek, które są często uważane za symbol konsumpcji i bezrefleksyjnego stylu życia, a kultem metki, podsycanym kampaniami reklamowymi i "szeptanym marketingiem".

 

Tymczasem ekskluzywna wełna to marka sama w sobie: miękkie, naturalne, żywe wełny były, są i będą nieodłącznym i luksusowym składnikiem życia cywilizowanego człowieka!

 

Metka zawierająca informację, że ubranie zostało wykonane z wełny, w pełni zastępuje metkę firm, które raz są na fali, a innym razem wywołują u interesujących się modą uśmiech politowania: "Tego już się nie nosi od dwóch sezonów...".

 


Noszenie odzieży z luksusowej wełny to symbol

najwyższego konsumenckiego wyrobienia i prawdziwej klasy.


 

 

 

 

 

W pogoni za nowinkami i modami czasem zapominamy, że np. teflonowe cinzato czy sexilano to, owszem, materiały popularne i nowoczesne, ale nie ponadczasowe! Krótkotrwała moda przeminie i znowu profesjonaliści przypomną nam, że

 

"najlepsze jakościowo ubrania szyte są z wełny wysokoskrętnej, wełny z dodatkiem alpaki, kaszmiru czy moheru w odmianach dających gwarancję trzymania formy w ubraniu. Nie gniotą się, ale i świetnie izolują".

"manager magazin", 9/10 2005

 

 

 

 





Copyright 2005-2017 © Alpaka.pl